سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بررسی  Huawei P30 Lite: آنچه باید بدانید

هنوز دقیقاً به همین دلیل Huawei’s P30 Lite وجود دارد. اگر مبالغ وام مسکن وام برای جلب توجه در جدیدترین و بهترین گوشی های خود را ندارید ، P30 Lite تجربه مشابهی را با نصف قیمت ارائه می دهد. هر چند در مناطق کلیدی چند کاهش وجود دارد. که بسیار مهم  هستند. گرچه ممکن است شبیه به هم باشند ، اما وقتی در زیر کاپوت هم نظری می کنید ، خواهید دید که این گوشی ها اساساً متفاوت هستند. به جای استفاده از پردازنده برتر Kirin 980 P30 و P30 Pro ، P30 Lite به جای آن با یک چیپست Kirin 710 نسبتاً کم مصرف و تنها 4 گیگابایت RAM مجهز شده است.

در دوربین پشتی نیز یک ترتیب دوربین سه گانه مشابه مشاهده خواهید کرد ، اگرچه P30 Lite از قابلیت های بزرگنمایی نوری P30 به طور منظم بهره مند نیست و مشخصات آن برای کاهش قیمت کمی اصلاح شده است. صرف نظر از این ، با توجه به میزان شارژ Huawei ، من هنوز این بسته را کاملاً شگفت آور می بینم ، حتی اگر در ابتدا به نظر خواهر و برادرش چندان جذاب نباشد.
 

طراحی بصری

طراحی هواوی به طور معمول شیک
Huawei P30 Lite به لطف صفحه نمایش بزرگ 6.15 اینچی بسیار شیک است. این یک گوشی هوشمند کاملاً خوش ساخت است که ویژگی هایی را که بسیاری از کاربران ضروری می دانند رها نمی کند: جک هدفون ، NFC ، پورت USB-C و پشتیبانی از کارت microSd..
خواننده اثر انگشت در پشت قرار گرفته است ، که فکر می کنم دسترسی به آن را دشوار می کند زیرا نمی توانید مکان انگشت خود را ببینید. داشتن سنسور اثر انگشت در پشت نوعی مدرسه قدیمی است و شخصاً ترجیح می دهم بدون آن کار کنم. صحبت از پشت ، به نظر می رسد مشکلی در ساخت دوربین سوراخ دار اختصاص یافته به سه لنز عکس وجود دارد. این دست انداز دوربین بخصوص ضخیم است و باعث می شود تلفن وقتی روی میز قرار می گیرد ، لرزان شود.
کلیدهای فیزیکی در سمت راست متمرکز شده اند در حالی که جعبه سیم کارت + microSD در بالای دستگاه قرار دارد. سوکت های هدفون و شارژ مجدد باتری ، مانند اغلب موارد ، در قسمت پایین تلفن هوشمند قرار دارند.
 
 
Huawei P30 Lite به دلیل ابعاد (72.7 15 152.9 7. 7.4 میلی متر) و وزن (159 گرم) یک گوشی هوشمند جمع و جور نیست. مطمئناً می توان آن را با یک دست استفاده کرد ، اما من که به استفاده از تلفن های هوشمند کوچکتر عادت داشتم ، در طول آزمایشات تمایل داشتم از هر دو دست استفاده کنم. به طور کلی ، Huawei P30 Lite از نظر طراحی کاملاً قانع کننده است.
یک نمایشگر 6.15 اینچی IPS
Huawei P30 Lite از نمایشگر 6.15 اینچی IPS با رزولوشن 2312 10 1080 پیکسل بهره می برد. بر روی صفحه نمایش ، رنگ ها روشن و زیبا هستند. به عنوان مثال می توان مطالب تحریریه ، مانند یک مقاله یا یک برنامه را به خوبی خواند ، اما کیفیت تصاویر ، عکس ها و فیلم ها چندان مناسب نیست. در واقع عدم وضوح وجود دارد.
تنها اظهار نظر منفی کوچکی که دارم این است که بعد از تنها چند روز استفاده از فیلم محافظ صفحه آسیب دیده است. قول می دهم ، آن را روی زمین نینداختم و آن را خشن نکردم. چند روز بعد از شروع آزمایش ، وقتی آن را از کیفم بیرون آوردم ، خراش های بزرگی را کشف کردم که در مکان های مختلف صفحه قرار گرفته بودند و به نظر می رسد در اثر مالش با سایر اشیای کیف من ایجاد شده است. اگر می‌خواهید این گوشی هوشمند را خریداری کنید ، حتما فیلم محافظ صفحه با کیفیت خوب خریداری کنید. از نظر من ، آنچه همراه گوشی هوشمند است ارزش آن را ندارد.
نرم افزار
Huawei P30 Lite با اندروید 9 پای منتشر شده و با سیستم عامل EMUI 9.0.1 از هواوی عرضه می‌شود.
EMUI رابطی است که برای کسانی که قبلاً با تلفن هوشمند این برند سر و کار داشته اند شناخته شده است. برای کسانی که آن را نمی دانند ، این یک رابط کاربری سفارشی با الهام از iOS است که برخی از ویژگی های جالب مانند نصب سریع بسیاری از برنامه ها و بدون تأثیر بر عملکرد تلفن های هوشمند را ارائه می دهد. از لحاظ نرم افزاری ، من مشکلی با تلفن هوشمند نداشتم.
از نظر امنیتی می توان قفل این Huawei P30 Lite را با اثر انگشت و تشخیص چهره باز کرد و هر دو سیستم بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.
عملکرد هواوی P30 Lite
هواوی P30 Lite با وجود طراحی زیبا ، یک گوشی هوشمند میان رده است و مشخصات مشخصات آن را تأیید می کند. پردازنده پردازنده HiSilicon Kirin 710 Octo-Core با فرکانس ساعت 4 * 2.2 گیگاهرتز (CortexA73) + 4 1. 1.7 گیگاهرتز (Cortex A53) است. توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود. با کارت microSD می توانید حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش دهید. در استفاده روزمره ، Huawei P30 Lite می تواند از پس وظایف برآید.
انتظار نداشته باشید که این تلفن هوشمند به اندازه یک مدیر چند وظیفه ای پیشرفته سریع و پاسخگو باشد ، اما همچنان قادر است عملکرد مطابق با رقابت در این قیمت را ارائه دهد.
 دوربین 
تلفن های هوشمند میان رده بهتر و بهتر می شوند ، بنابراین به دستگاه های سطح بالا نزدیک می شوند. حتی در این محدوده قیمت ، مارک ها با ارائه تلفن های هوشمند با طراحی زیبا و ویژگی های کیفیت عکس به دنبال پیشرفت هستند. هواوی P30 Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست.
هواوی P30 Lite را به یک گوشی هوشمند همه کاره تبدیل کرده است که جای خلاقیت را در خود جای می دهد. حتی اگر عکس ها به وضوح نمی توانند با عکس های دوربین های بهترین تلفن های هوشمند رقابت کنند ، P30 Lite 2019 به طور کلی ، و به طور خاص در نمایش رنگ ها و کنتراست ها ، ارائه عکس خوب است. تنها تجربه ای که با این دوربین تجربه کردم وضوح تصاویر است. هنگامی که روی عکس ها بزرگنمایی می کنید ، این موارد را بیشتر می توانید مشاهده کنید. و این دقیقاً در همان جایی است که حد میان برد وجود دارد. به طور کلی ، تلفن هوشمند حداقل برای استفاده اساسی خوب است ، اما هنگامی که کمی آن را فشار دهید ، می توانید نقایص را پنهان کنید: در جزئیات.

لوازم جانبی p30 liteیکی از نقاط قوت این گوشی است که می‌توانید به راحتی انواع آن را انتخاب کنید.

 


      لوازم جانبی هانر 8 ایکس
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 1394
کل یاداشته ها : 5


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ